Organizační pátky - Efektivní řízení a kvalitní služby
Nová provozní doba kanceláře a zaměření pátků
Od září zavádíme novou provozní dobu, která nám umožní zajistit plynulý provoz a dlouhodobou kvalitu našich služeb. Pracovní doba pro přijímání telefonických zakázek a dotazů bude od pondělí do čtvrtka, od 8:10 do 13:30. Pátky budou věnovány organizačním činnostem a interním úpravám, abychom mohli zlepšovat naše služby pro vás, naše zákazníky. Poptávky mailem jsou ale bez omezení. A odpovíme do 2. pracovního dne.
Příjem zakázek a komunikace
Pro zajištění efektivního zpracování vašich objednávek a požadavků bude páteční den určen výhradně pro komunikaci prostřednictvím e-mailu. Telefonické objednávky samolepicích etiket, poptávky a dotazy budou vyřizovány od pondělí do čtvrtka, abychom mohli páteční den plně využít k optimalizaci a údržbě našich interních procesů. Poptávky mailem jsou bez omezení. Odpovíme v nejbližším možném termínu.
Proč jsme se rozhodli pro tuto změnu
Tento krok nám umožní se lépe soustředit na zajištění vysoké kvality všech našich služeb. Věříme, že tímto způsobem budeme schopni ještě lépe reagovat na vaše potřeby a zajistit plynulý provoz bez jakýchkoliv výpadků či omezení. Tak jako jsme bez problémů fungovali o prázdninách, kdy jsme si v pátky vybírali dovolenou, tak organizační pátky nic vlastně neomezí. Malonákladové zakázky tisku etiket stíháme jako obvykle do 3-4 pracovních dnů, velké zakázky do 10 pracovních dnů.