Vícevrstvé etikety představují moderní způsob, jak o produktu říci více
Etiketa je známý způsob, jak upoutat pozornost kupujících a předat jim informace o produktu. Ale vzhledem k malé velikosti některých balíčků jsou data prezentována velmi stručně. Ale co vícevrstvé etikety?
Lze na ně umístit nejen datum spotřeby, složení a čárový kód produktu, ale také návod k použití, výhody a další užitečné informace.
Vlastnosti vícevrstvých etiket
Obecně jsou takové etikety zkratkou s několika stránkami. Pro značku je to snadný způsob, jak navrhnout obaly jasným a informativním způsobem a přiblížit se kupujícímu a předat mu maximum důležitých informací, které nelze obsáhnout běžnou etiketou.
Povrchová vrstva je pokryta lepidlem se snadnou přilnavostí, aby bylo možné samolepku bez poškození odstranit.
Dnes se používá více než 20 druhů vícevrstvých etiket a zpravidla stačí 2-3 vrstvy: lepidlo, povrch (papír, fólie, karton atd.) a ochranná vrstva pro odlepování.
Kniha etiket
Používá se ve farmacii a kosmetice. Takové štítky se liší přítomností horní části, kterou lze sloupnout, a pod ní je list papíru "harmonika". To vám umožní použít všechny potřebné informace o produktu: složení, způsoby aplikace atd.
Taková nálepka snižuje náklady na výrobek, protože je možné opustit obal. Obrázky a informace se tisknou metodou flexografie, která umožňuje aplikovat barevné vzory na různé materiály.
Poškrábací panely
Tyto štítky vypadají jako běžné samolepky. Rozdíl je ve vrchní fóliové vrstvě, kterou lze sundat pomocí mince. Je vhodné použít v propagační kampani od výrobce. Informace o bonusu nebo výhře se skrývají za ochrannou vrstvou. Ražba dodává etiketě estetický vzhled.
Brožury
Je nejúčinnějším marketingovým nástrojem mezi vícevrstvými etiketami.
Brožura je dostatečně velká, aby se do ní vešly texty, obrázky, informace o výrobci, nové produktové řady, doplňkové produkty, technické specifikace atd.
Opakovaně použitelné vícelistové etikety
Velký štítek, který obaluje produkt. Horní vrstva je otevřená, ale lze ji znovu nalepit. Tento typ se používá pro výrobky, které je třeba často otevírat a zavírat: houby, vlhčené ubrousky atd. Důležitým bodem je kompetentní výběr materiálů a složení lepidla.
Použití etiket s několika vrstvami má několik výhod. Jedná se o úsporu místa díky vnitřním listům, možnost zprostředkování velkého množství informací o produktu v různých jazycích, rozmanitost provedení pro individuální potřeby. Vícevrstvé štítky pomohou učinit značku rozpoznatelnou a získat pozornost a důvěru spotřebitelů.